Här har vi samlat och kommer samla klipp från tillfällen där Loviderm synts i press och media. Vi blir lika glada varje gång och fyller den här sidan är ny och vi jobbar med att fylla på allt efter som. Vi tar gärna emot tips till [email protected]
Vi är så glada att vinna en Beauty Oscar i kategorin "Årets relansering" Tack Aftonbladet och Skönhetsredaktörerna.
Under 2021-2022 har vi genomgått en design och
varumärkesförändring. Våra produkter är svenska, ekologiska och närproducerade och har varit det i över 40 år.
Det blir extra roligt att det uppmärksammas när vi uppdaterat vårt utseende!
Vi är glada och stolta över att kunna berätta att Visuals By Nor har vunnit guld på det prestigefyllda A’ Design Awards för deras exceptionella designarbete som de levererade för visualiseringsprojektet "Jämtland" åt oss på Loviderm!
Loviderm kontaktade teamet på Visuals By Nor när vi behövde bilder som kommunicerade vårt varumärke och dess nära koppling till naturen.
Resultatet blev en fängslande serie 3D-visualiseringar som inte bara visade upp våra produkter utan också återspeglade vårt engagemang för hållbarhet och just koppling till naturen.
Tack Visuals By Nor för ett fantastiskt samarbete!
"Jag får ofta den frågan i mitt arbete. Och svaret är alltid det samma: ”Ansiktscrème Hydrostim 24H” från svenska Loviderm. Ikonisk kräm utvecklad av hudterapeuten Lovisa Svärd på 80-talet. När huden ballat ur är den här krämen den enda som funkar. Perfekt kräm också vid årstidsskiftningar som nu när det börjar bli kallare ute. Den här ligger alltid i necessären och är med som en räddare i nöden."
Agneta Elmegård, beautyreporter Aftonbladet